Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies (viz Podmínky používání). Cookies jsou nutné pro fungování webu. Rozumím

Často kladené dotazy

Mohu si nákup vyzvednout na některé z vašich prodejen ?

Ano, samozřejmě. Je ale třeba počítat s tím, že jednotlivé prodejny mohou mít aktuálně na skladě různé zboží. Proto při objednávce s osobním odběrem Vaši objednávku bereme pouze jako poptávku a obratem vám dáme vědět,  zda Vámi požadované zboží je na podejně skladem. V případě, že není, tak stanovíme termín, kdy tam bude. 

Kde všude prodejny najdu ?

Naše kamenné prodejny jsou vám k dispozici v 9 prodejnách po celé České republice. Můžete si v nich požadovaný materiál prohlédnout, zeptat se personálu na jakýkoliv dotaz ohledně dřevomateriálu i jeho ošetření barvami a laky, a také si v nich vyzvednout zboží objednané z e-shopu. Veškeré informace včetně kontaktu a mapek najdete na stránce prodejny.

Lze nakoupit za eshopové ceny na prodejně ?

Ano všechny inzerované ceny na eshopu  platí i na prodejnách. Je však třeba udělat objednávku na eshopu. Veškeré informace včetně kontaktu na prodejny a mapek najdete na stránce prodejny.

Lze na prodejně koupit veškeré zboží prodávané na eshopu ?

Bohužel na našich prodejnách nenabízíme veškerý sortiment našeho eshopu. Je to hlavně z důvodu velikosti skladů. Zboží pro eshop se expeduje zákazníkům z hlavního skladu.  Zboží ale lze na prodejně vyzvednout - za stejné ceny.

Mohu získat slevu, když nejsem živnostník ani firma ?

Samozřejmě. Kromě slev pro firmy a živnostníky máme připravené také zajímavé množstevní slevy pro koncové zákazníky. Slevy počítáme z cen uvedených na e-shopu a mohou se vyšplhat až do výše 20 %.

Při nákupu většího množství palubek, plotovek a ostatního dřevomateriálu získáte:

  • Slevy na veškerý zakoupený dřevomateriál
  • Slevy na výrobky ochrany dřeva. 

Který olej je na ošetření dřevomateriálu nejlepší ?

To vždy záleží na konkrétním dřevomateriálu a způsobu jeho použití. Jiné barvy, oleje, laky a lazury se hodí do interiéru, jiné do exteriéru, jinak budete postupovat, když chcete dřevo současně také tónovat, a tak dále. Neváhejte se nás proto vždy zeptat konkrétně, rádi vám odpovíme!

Napište nám na e-mailinfo@artisan.cz, zavolejte na telefon: +420 777 022 444 nebo za námi přijďte do nejbližší kamenné prodejny, kde se vám budeme ochotně věnovat!

Jak zjistím cenu dopravy zboží ?

Cena dopravy záleží na druhu Vámi objednaného zboží. Drobné zboží jako : barvy, montážní materiál posíláme kurýrní službou. Dřevomateriál a ostatní nadrozměrné zboží zasíláme službou Toptrans. Všechny informace k dopravě najdete zde.

Je možné dohodnout termín a hodinu závozu ?

U drobného zboží, které zasíláme balíky kurýrní službou je doprava většinou do 24 hod. , pokud objednávku obdržíme do 10 hod. předešlého dne.

U dřevomateriálu a jiného nadrozměrného zboží, které zasíláme službou Toptrans je možné se dohodnout na předpokládaný den vykládky. Na přesnou hodinu ale bohužel ne.

Jak zjistím kontakt na řidiče ?

Kontakt na řidiče našim zákazníkům bohužel poskytnout nemůžeme. Sami totiž nevíme jaký řidič z depa k Vám se zásilkou pojede. Po obdržení info SMS od řidiče ho samozřejmě již kontaktovta můžete. 

Máme 20 let zkušeností v oblasti dřeva. Ochotně a profesionálně poradíme s čímkoliv.
Nabízíme kvalitní zboží za nejnižší možné ceny a osobní odběr a poradenství 9 pobočkách v ČR.
Poskytujeme zajímavé množstevní slevy, dárky a rabaty pro živnostníky a stavební firmy.