Jsme vám k dispozici denně
8 - 22hod. HOTLINE 
608 404 088
We speak english - 736 606 079

Reference dopravy Artisan

  1. Úvod
  2. Reference dopravy Artisan

REFERENCE DOPRAVY ARTISAN

Všem našim zákazníkům velice děkujeme, že si vybrali pro nákup dřevomateriálu a barev právě náš e-shop a využili i naši dopravu.

Vždy nás těší, když si zákazník udělá čas a ohodnotí jak dopravu, tak i naše pečlivé řidiče. Zpětná vazba od vás, je pro nás tím nejlepším ukazatelem, že je vše tak, jak má být a že jsou spokojené obě strany. 

Pokud by naopak bylo něco v nepořádku, využijte formuláře níže a zašlete nám vaši poznámku či připomínku. Jenom tak se můžeme zlepšovat.

Prosinec 2019, zákazník Jiří

Odpovědi:
1. Byl jsem v den závozu v dostatečném předstihu informován řidičem o přibližném času příjezdu.
2. Řidič dorazil cca s půlhodinovým zdržením (údajně z důvodu dopravní zácpy v Praze).
3. S přístupem a chováním řidiče jsem byl velice spokojen.
4. V případě obdobného neplánovaného zdržení by mohl řidič dát zákazníkovi avizo.

Prosinec 2019, zákazník J. Malý

Dobrý den,
body 1-4 hodnotím nejvyšším počtem bodů. Děkuji za materiál a přístup všech Vašich pracovníků.
Budu vřele doporučovat,  pouze škoda, že jsem Vás neznal, když jsem začínal stavět srub. 

Listopad 2019, zákaznice Naděžda

Dobrý den,
chtěli bychom poděkovat za dodání zboží podl.palubky.
Na vaše otázky
1.  info o čase dle domluvy v pohodě
2. řidič dorazil přesně
3. práce řidiče i jednání na jedničku
Takže pochvala a přejeme více takových lidí.

Listopad 2019, zákazník Radek

1. Řidič se před příjezdem ohlásil telefonicky a domluvil se mnou přesný čas.
2. Dorazil přesně podle domluvy.
3. Přístup řidiče byl na profesionální úrovni.
4. Váš e-shop je velmi dobrý a budu doporučovat v mém okolí. Ceny a kvalita jsou výborné .

Listopad 2019, zákazník Jaromír

Dobrý den,
Na základě vašeho dopisu zasílám zpětnou vazbu.

1. čas závozu - naprosto skvělá komunikace z vaší strany, vše super
2. Ano, řidič dorazil plus minus 10min ve sjednaném čase
3. Naprosto, ochotný, schopný, pracovitý
4. Služba byla celkově skvělá, děkuji

Listopad 2019, zákaznice Jana

Artisan Tým,
Dobrý den, odpovídám na Vaší anketu.
1. Ano, byli jsme informováni a řidič byl na místě dle informace.
2. Ano, řidič dorazil ve sjednaný čas.
3. Ano, byl velice ochotný.
4. Ne nemám, ale možná zlevnit plaňky.

Listopad 2019, zákazník Vladislav

Dobrý den, řidič mne včas informoval o příjezdu, přijel, jak slíbil a s jeho přístupem a chováním jsem byl spokojen. Zlepšovat zatím nemusíte nic.

Říjen 2019, zákaznice Alena

Dobrý den, posílám odpovědi na přiložený dotazník.
1. ano  2.ano  3.ano  4. ne - jste nejlepší :-)

Září 2019, zákazník Pavel

Dobrý den,

Zasílám odpovědi na otázky spokojenosti:

Ad 1) Informace o čase – ano byl jsem informován, čas byl dodržen.

Ad2) Dorazil řidič v dohodnutém čase? Ano, bez problémů.

Ad3) Spokojenost s chováním a přístupem – byl jsem velmi spokojený, řidič byl velice slušný a ochotný, více takových lidí.

Ad4) Myslím, že i když byly nějaké problémy, nakonec jsme se dohodli na všem.

Září 2019, zákazník Lubomír

Hodnocení služeb - dotazník
ad1) byl jsem informován včas o přibližném času příjezdu
ad2) řidič dorazil včas
ad3) byl jsem spokojen s přístupem a chováním řidiče
ad4) mohli byste na vašich www stránkách zřídit dotazník spokojenosti služeb (zákazník by jen označil správnou odpověď)

Září 2019, zákazník Jaroslav

Odpověď
1,Telefonní kontakt byl bez problémový.
2,Vykládka proběhla ve stanoveném čase.
3,Byl jsem velice spokojen s vašim řidičem.
4,Udržte si standart, který máte.

Září 2019, zákazník Petr

Dobrý den,

reaguji na vaši žádost a doplňuji odpovědi :
1.  Ano, řidič volal v domluveném předstihu a oznámil čas příjezdu.
2.  Ano, dorazil přesně na čas.
3.  Ano, vše v pořádku, přístup i chování výborné.
4.  Pro mě první zkušenost – vše v pořádku.

Září 2019, zákazník František

Dobrý den,
tento týden nám váš řidič dovezl objednané zboží - plotovky. Na základě vaší žádosti o zhodnocení služeb společnosti Artisan toto hodnocení zasílám.
1/ Ano, byl jsem informován o přibližné době závozu.
2/ Řidič dorazil na čas.
3/ Ano, byl jsem spokojený s ochotou pana řidiče.
4/ Byl jsem spokojený celkově s průběhem přípravy i dodání objednávky. Ať vám služby vydrží v této podobě co nejdéle..... :-D

Září 2019, zákazník Michael

Dobrý den,
zasílám hodnocení dopravy:
1. Informován jsem byl přímo od řidiče s upřesněnou dobou.
2. Řidič dorazil přesně na čas.
3. Výborné chování a pomoc při vykládce
4. Ke zlepšní mě nic nenapadá.

Září 2019, zákaznice Jitka

Dobrý den,

Ráda bych Vám odpověděla na otázky, které byly u faktury.
1) Ano byli jsme informováni o přibližném času příjezdu řidiče (mezi námi, máme tu v tomto období spoustu uzavírek).
2) Ano řidič dorazil včas.
3) Pan řidič byl velmi příjemný, ochotný a milý.
4) My jsme spokojeni, děkujeme.

Srpen 2019, zákazník Petr

Dobrý den,
posílám odpovědi na zaslané otázky:
1. Byl jste informován o čase příjezdu řidiče? ANO
2. Dorazil řidič včas? ANO
3. Byl jste spokojen s přístupem řidiče? ANO
4. Máte nápad na zlepšení? NE

Srpen 2019, zákazník M. Kuthan

Dobrý den,

minulý týden mi byla doručena přepravou Artisan WPC prkna profi, níže odpovídám na Vaše otázky :
1. Ano, o čase příjezdu jsem byl informován.
2. Ano, řidič přijel včas.
3. Ano, byl ochotný a zboží mi pomohl vyložit.
4. Zlepšil bych výstupní kontrolu kvality Vašich produktů. Z 31 ks prken byly 2 ks poškrábané. Musím tyto části vyříznout, snad mi material nebude chybět.

Červenec 2019, zákazník Josef

Dobrý den,
včera jsem obdržel od vás zboží na objednávku č. W201905163. Rád odpovídám na vaše otázky:
1. O čase závozu mě dle dohody řidič informoval telefonem.
2. Na naši adresu dorazil řidič v domluveném čase.
3. Přístup a chování řidiče byly perfektní. Pomáhal s vykládkou, doporučil další postup s ošetřením a úpravou dřeva.
4. Nápad, jak zlepšit vaše služby nemám. Zůstaňte, jak jste.

Červenec 2019, zákazníci Zuzana a David

Dobry den,
včera mi bol doručený nákup, musím povedať, že ako s eshopom, tak s objednávkou a hlavně s doručením sme boli velmi spokojni
Řidič volal asi hodinu pred príchodom, prišiel načas, pomohol s vyložením, bol velmi milý, nápomocný, takých by mali mať v každej firme!
Verím, že eshop znova využijeme.

Červenec 2019, zákazník Jaromír


Vážení,
zasílám Vám odpovědi na Váš dotazník ze dne 12.07.2019.
1/ V den rozvozu jsem byl informován o příjezdu nák. auta až telefonem řidiče v odpoledních hodinách.
2/ Řidič přijel v ohlášeném čase.
3/ K přístupu a chování při dodání zboží a vykládce nemám připomínky. Vše bylo perfektní. Řidič byl ochotný, vstřícný a velmi slušný. Vykládka a vyúčtování proběhlo velmi rychle.
4/ Doporučuji oznámení přibližného času příjezdu řidiče již při zaslání avíza o termínu dodávky.

Květen 2019, zákazník Miroslav

Dobrý den,

Dovoluji si vyhovět vaší žádosti o zpětnou vazbu k nákupu ve vašem e-shopu.
K otázce:
1. Informace o příjezdu řidiče byla z mého pohledu v pohodě
2. Řidič přijel v dohodnutém čase
3. Řidič byl velmi ochotný a vstřícný
4. V tuto chvíli mne nenapadá, co bych doporučil zlepšit. Možná otevírací doba kamenných prodejen by mohla být o trochu delší, neboť pokud vás chce někdo navštívit, tak bohužel musí ukončit svoji práci o něco dříve a pospíchat. Nicméně vy nejlépe víte jak jsou vaše prodejny vytížené.

Duben 2019, zákazník Pavel

Zasílám vyplněný dotazník:
Ano byl jsem o přibližném čase příjezdu vašeho řidiče informován včas.
Ano řidič dorazil na místo vykládky v domluveném čase.
Ano byl jsem velmi spokojen s přístupem a chováním vašeho řidiče.
Zatím nevím jak byste mohli své služby vylepšit.


Duben 2019, zákazník Petr

Dobrý den,
posílám odpovědi na Váš dotazník dodaný se zbožím:

1. ano řidič volal kdy přijede a vše klaplo na výbornou
2.čas dodržel na minutu
3.řidič byl super, sympaťák a pomohl mi vše vyložit a uložit do garáže
4.asi není co zlepšovat, snad jen zlevnit cenu ? :-)

Březen 2019, zákazník Lukáš

Dobrý den.
Se závozem jsem velice spokojen a překvapen.

1. Informace o času dodání od řidiče byly v dostatečném předstihu, tak jsem se mohl v klidu připravit.
2. Řidič dorazil na místo na smluvený čas.
3. Přístup a ochota řidiče byla ukázková. Takhle přátelští a ochotní lidé by měly být všude.
4. Jediný nápad by byl k e-shopu. Aby byla možnost si vybrat vaší dopravu rovnou. Služba PPL je v tomto směru dle mého zbytečná a drahá a zdaleka nedosahuje takových kvalit.
Budu se těšit na další nákup a spolupráci s vašim týmem.

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.

Máme 20 let zkušeností v oblasti dřeva. Ochotně a profesionálně poradíme s čímkoliv.
Nabízíme kvalitní zboží za nejnižší možné ceny, osobní odběr a poradenství na 10 pobočkách v ČR
Poskytujeme zajímavé slevy, dárky a rabaty pro živnostníky a stavební firmy.