Vážení zákazníci,

v pondělí 6.7. budou všechny naše prodejny zavřené. Vaše objednávky na e-shopu budou v tento den přijímány, ale věnovat se jim začneme v úterý 7.7.2020.

Potřebujete poradit? Volejte naši zákaznickou linku denně i o víkendu.

Děkujeme za vaši důvěru.

×

Jsme vám k dispozici denně
8 - 22hod. HOTLINE 
608 404 088
We speak english - 736 606 079

Reference dopravy Artisan

  1. Úvod
  2. Reference dopravy Artisan

REFERENCE DOPRAVY ARTISAN

Všem našim zákazníkům velice děkujeme, že si vybrali pro nákup dřevomateriálu a barev právě náš e-shop a využili i naši dopravu.

Vždy nás těší, když si zákazník udělá čas a ohodnotí jak dopravu, tak i naše pečlivé řidiče. Zpětná vazba od vás, je pro nás tím nejlepším ukazatelem, že je vše tak, jak má být a že jsou spokojené obě strany. 

Pokud by naopak bylo něco v nepořádku, využijte formuláře níže a zašlete nám vaši poznámku či připomínku. Jenom tak se můžeme zlepšovat.

Červen 2020, zákazník Petr

Dobrý den,
odpovídám na Váš dotazník
1. Byli jste informováni o přibližném čase příjezdu našeho řidiče v den závozu?
Ano.
2. Dorazil řidič na místo vykládky v domluveném čase?
Ano.
3. Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče?
Ano, ochotně pomohl s vykládkou.
4. Máte nápad jak naše služby zlepšit?
Ne.Tady už není co zlepšovat a rád Vás budu všem doporučovat.

Červen 2020, zákazník Evžen

Dobrý den,

vše proběhlo v pořádku, řidič předem zavolal, dojel přesně na čas, který určil, chování perfektní – jako vždy. Vždy jsem s Vaší společností spokojen, nevím čím zlepšit Vaše služby. Moc děkuji.

Červen 2020, zákazník František

Dobrý den, hodnotíme velice kladně.

1- byli jsme informováni v den závozu řidičem
2- řidíč dorazil v dohodnutou dobu
3- přístup i chování řidiče bezvadné
4- byli jsme se vším spokojeni.

Červen 2020, zákazník Petr

Dobrý den, na základě vaší žádosti odpovídám na vaše otázky.
ad1.  řidič telefonoval asi 1 hodinu před vykládkou
ad2.  jak řidič řekl, tak bylo
ad3.  byla doma manželka, řidič zboží vyložil, vše ke spokojenosti
ad4.  nápady na zlepšení došly. 

Červen 2020, zákaznice Anna

1. Byli jste informováni o přibližném čase příjezdu našeho řidiče v den závozu? ANO

2. Dorazil řidič na místo vykládky v domluveném čase? ANO

3. Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče? ANO, VELMI.

4. Máte nápad jak bychom mohli naše služby zlepšit? NE

Červen 2020, zákazník Josef

Dobrý den, odpovídám na Váš dotazník, který jsem obdržel s fakturou při přejímce zboží:
ad1) ano byl jsem informován o přibližném čase závozu.
ad 2) ano řidič dorazil tak, jak bylo domluveno.
ad 3) přístup a chování Vašeho řídiče bylo absolutně bez připomínek, slušný a ochotný pán.
ad 4) připomínky nemám, objednal jsem si u Vaší firmy poprvé a předpokládám, že ne naposledy, byl jsem velmi spokojen. 

Červen 2020, zákazník Miroslav

Dobrý den,

píšu v reakci na požadované hodnocení služeb vašeho řidiče. Mé hodnocení
je následující:

1) Byli jste informováni o přibližném čase příjezdu našeho řidiče v den závozu? ANO
2) Dorazil řidič na místo vykládky v domluveném čase? ANO
3) Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče? ANO
4) Máte nápad jak bychom mohli naše služby zlepšit? Kdybych mohl toto hodnocení odeslat jinak než e-mailem (např. kdyby mi den po doručení zásilky přišel odkaz e-mailem), bylo by to pecka.

Červen 2020, zákazník Rostislav

1. Řidič mi zavolal hodinu předem, bylo to ale ráno a byl jsem cestou, takže to chápu.
2. Dorazil na minutu přesně.
3. Velice spokojeni, než jsem dorazil, půlku složil a nechtěl pomoct od manželky.
4. Snad jenom přibližně odhadnout den dopředu, kdy zásilku čekat.

Byl jsem velmi spokojený, hledal jsem materiál fyzicky v okolí byl předražený a nekvalitní, čekal jsem ale že bude mnohem dražší doprava, to mě mile překvapilo. Doporučuji a sám budu objednávat.

Červen 2020, zákaznice Alena

1. Byli jste informováni o přibližném čase příjezdu našeho řidiče v den závozu? ANO

2. Dorazil řidič na místo vykládky v domluveném čase? ANO

3. Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče? Ano, velice! Řidič zatelefonoval i pomohl zboží složit.

4. Máte nápad jak bychom mohli naše služby zlepšit? Nemám. Veliká spokojenost se službou a kvalitou zboží.

Červen 2020, zákaznice Věra

1. Byli jste informováni o přibližném čase příjezdu našeho řidiče v den závozu? ANO
2. Dorazil řidič na místo vykládky v domluveném čase? ANO
3. Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče? ANO
4. Máte nápad jak bychom mohli naše služby zlepšit? NE

Červen 2020, zákazník Jan

Odpověď na dotazník pro ARTISAN Tým

1. Byl jsem informován o přibližném čase příjezdu.
2. Řidič dorazil přesně v domluveném čase.
3. Velice spokojen s jednáním, ochotou a chováním řidiče.
4. Nic neměňte, snad jen řidiči usnadnit práci zakoupením vozidla s ramenem pro skládání zboží, já bych tuto fyzickou práci dělat nemohl.

Všem zákazníkům tuto firmu doporučuji.

Červen 2020, zákazník Daniel

Dobrý den,

zasílám hodnocení Vašich služeb.

1. Informován jsem byl cca hodinu před příjezdem.
2. Dorazil v určeném čase.
3. Řidič byl milý, ochotný, poradil s ouzkými a nezpevněnými cestami, pomohl s vykládkou.
4. Preferoval bych informaci o čase závozu ve smyslu dopoledne/odpoledne, lépe se pak plánuje den. Tyto 4 otázky nutně nemusejí být na papíru, stačí je zaslat do mailu a pošetřit trochu lesy ;)

S Vašim obchodem jsem byl spokojen, určitě využiju Vaše služby znovu a doporučím dále.

Červen 2020, zákazník Radim

Dobrý den,

dnes mi dorazilo objednané zboží od vaší společnosti.

Reaguji tímto na vaši žádost a zasílám hodnocení.

1.       Byli jste informování o přibližném čase………

Ano. Řidič mi volal v průběhu dne asi 3 x a postupně upřesňoval čas příjezdu. Super přístup, vzhledem k tomu, že jsem byl v práci a mohl jsem tak koordinovat své pracovní povinnosti s časem příjezdu.

2.       Dorazil řidič na místo vykládky ve smluveném čase?

Ano. Dorazil tak jak jsme byli domluveni.

3.       Byli jste spokojeni s přístupem a chováním našeho řidiče?

Ano, ano a ještě jednou ano.  Než jsem z práce přijel domů, měl zboží částečně složeno a pak se mnou skládal zboží až na mou zahradu.

Byl slušný, ochotný. Jednoznačně chválím. Toho chlapa si držte J

4.       Máte nápad na zlepšení služeb?

Ne. Myslím, že to děláte dobře. Jen tak dál.

Červen 2020, zákazník Norbert

Vážená firmo,
¨vaše zásilka v pondělí 1.6. docestovala v pořádku. Hned ráno se mi ozval telefonem řidič auta a oznámil předběžný čas příjezdu na 10 hod. Později údaj času ještě potvrdil a skutečně se tak stalo. Pan řidič byl velmi vstřícný a hbitě mi přeložil zásilku do mojí dodávky, neboť k mému domu není pro vaše auto přístupná cesta. Takže vše proběhlo k mojí spokojenosti.

Červen 2020, zákazník Matouš

Dobrý den,

rád bych touto cestou zodpověděl pár otázek ohledně zpětné vazby, které jsem obdržel spolu s fakturou.

Řidič mě dnes kontaktoval cca hodinu až hodinu a čtvrt předem a informoval mě, že dorazí.
Dorazil v domluveném čase i přes místní komplikovanou dopravní situaci.
Nemám žádné připomínky k přístupu a chování řidiče, který byl profesionální, ochotný a v dobré náladě.

S celkovou službou a mým prvním nákupem přes Váš e-shop jsem byl velice spokojen. Byl jsem neustále informován
a rád za velmi rychlé odpovědi paní Vocetkové a rychlé vyřízení.

Delší dobu jsem se s tak dobrým osobním přístupem nesetkal a s největší pravděpodobností u Vás budu rád znovu nakupovat.

Červen 2020, zákazník Vladimír

Dobrý den,

na základě vašeho přiloženého dopisu k faktuře vám zasílám následující hodnocení:
Dělám v dopravě, dovolím si tedy pohled možná trochu jiný, než ostatní zákazníci. Budu hodnotit jako ve škole

1) Info o čase dojezdu - známka 3 - musel jsem informaci shánět, Informace, že mne bude řidič kontaktovat hodinu před vykládkou je fajn, ale znamená to, že přijede-li odpoledne, jsem celé dopo nucen být připraven "na značce", kdy že zavolá. Taková info, s přibližným rozpětím 3h by se hodila. Odpo/dopo. Přijel tuším v 14-15 a měl jsem zabité dopoledne. To není chyba řidiče, ale systému plánování rozvozu. Ano, řidič zavolal v nějaké době před vykládkou, čas úplně nevím a jestli to bylo 45 nebo 60 min, to neřeším. Zavolal.

2) známka 1 - Zavolal a přijel v domluvený čas.

3) známka 1* - fajn přístup, ochotný, milý, profi přístup, upravený.

4) viz bod1 a možná zkrátit termín dodávky, 14 dní je dost dlouho.

Jestli bych doporučil Artisan? ANO. Budu dělat další objednávku a bude to opět u Artisanu.

Květen 2020, zákaznice Andrea

Dobrý den,
chceme Vám poděkovat za včasné doručení naší objednávky a rádi odpovíme na Váš dotazník.

1) o přibližném čase příjezdu jsme informováni byli
2) ano, řidič přijel v domluveném čase
3) s přístupem řidiče jsme byli velmi spokojeni
4) vše bylo naprosto v pořádku
děkujeme a rádi Vaše služby využijeme v budoucnu.

Květen 2020, zákazník Jiří

Dobrý den,

K bodu 1)  o příjezdu řidiče jsem byl včas informován.

K bodu 2) řidič dorazil na místo vykládky přesně v domluvený čas.

K bodu 3) přístup a chování řidiče bylo velice vstřícné.

K bodu 4) neuvažoval jsem o možnosti zlepšit Vaše služby.

Pokud budu mít příležitost, doporučím Vaše služby dalším potencionálním zákazníkům.

Květen 2020, zákazník Vladimír

Dobrý den,
reaguji na základě Vámi dodaného zboží, které jsem si objednal na e-shopu:
1. ano, řidič mne kontaktoval zhruba půl hodinky před příjezdem
2. na místo vykládky dorazil včas
3. řidič byl velmi vstřícný a ochotný, pomohl mi zboží odnést
4. upřímně, nenapadá mě jak Vaše služby zlepšit
S Vašimi službami jsem velmi spokojen.

Květen 2020, zákazník Roman

Dobrý den,

píšu vám zpětnou vazbu na svůj nákup u vás :-)

1.) Ano, byl jsem informován o přibližném čase příjezdu řidiče
2.) Ano, řidič dorazil na místo vykládky v uvedeném čase
3.) Ano, s přístupem a chováním vašeho řidiče jsem byl velmi spokojen
4.) V tuto chvíli mne nenapadá nic, čím byste mohli vaše služby zlepšit.

Děkuji vám za příjemnou spolupráci. Váš "pozdrav s vůní dřeva" si budu dlouho pamatovat. :-)

Květen 2020, zákaznice Hana

1.  Ano byla jsem informována o přibližném čase závozu.
2.  Ano řidič dorazil v domluveném čase.
3.  S chováním řidiče jsem byla v
elmi spokojena, byl ochotný a milý.

Květen 2020, zákazník Petr 

Dobrý den,

chtěl bych odpovědět na otázky, které jsem dostal s fakturou za objednané zboží.

1. Byl jsem informován s dostatečným předstihem o době příjezdu.
2. Řidič dorazil na místo vykládky v domluveném čase.
3. S chováním řidiče jsem byl velmi spokojen. Nejen že to byl sympatický a vstřícný člověk, ale i velmi pomohl s vykládkou zboží. Jestli tohle dělá denně, a asi vícekrát denně, má můj obdiv. Jak jsem si všiml, zboží měl pečlivě upevněno ve voze, chráněny rohy OSB desek a tak ani jedna z toho velkého množství nebyla poškozena. To rozhodně není standart. Trochu jsem se usmíval, po zkušenostech s jinými dopravci, vašemu tvrzení : "se zbožím nakládáme jako s vlastním", ale je to pravdivé a nebál bych se již při vaší dopravě platit předem. Navíc cena dopravy byla velmi příznivá na váhu nákladu. Prosím vyřiďte ještě jednou mé poděkování panu řidiči.
4. Stavím dřevěnou zahradní chatku podle plánku a ve vaší nabídce bych určitě využil více možností rozměrů fošen a trámků. Konkrétně jsem potřeboval fošny 140 x 50,100 x 50 mm různých délek a běžné hranoly 140 x 100 a
100 x 100, které jsem ve vašem e-shopu nenašel.

Děkuji tedy společnosti Artisan za dodávku zboží i za průběh jejího i administrativního vyřizování.
Zárověň jsem využil i akci na OSB desky a ušetřil dost peněz.

Květen 2020, zákazník Milan

Dobrý den,
na základě dopisu přiloženého k faktuře objednávky posílám hodnocení služeb.

1. Ano byl jsem informován o přibližném čase závozu.
2. Řidič dorazil o několik hodin později, avšak s omluvou! Za danné situace a deště chápu.
3. Ano, řidič byl velice vstřícný a veselý!!! Pomohl mi s přesunem nákladu.
4. Byl jsem nadmíru spokojen.

Květen 2020, zákazník Aleš

Dobrý den,

reaguji na vaši výzvu k ohodnocení eshopu a dopravy Artisan.

1. O příjezdu mě řidič včas telefonicky informoval.

2. Řidič dorazil dle domluvy. Zboží bylo připravené, zabalené, vše v
naprostém pořádku, nic nechybělo.

3. Řidič byl velmi ochotný, slušný, dorazil prakticky novou dodávkou.
Dřevomateriál jsme spolu složili, platba kartou proběhla bez problému.

4. Škoda delších dodacích lhůt při využití vaší přepravy, ale to se asi
dá za současné situace pochopit.

S nákupem jsem byl spokojen.

Duben 2020, zákazník Petr

1. Byl jsem informován o přibližném čase závozu - super.
2. Řidič dorazil přesně v domluveném čase - super.
3. Přístup i chování řidiče bylo super.
4. U Vás fungují obchody tak jak mají. Nic bych neměnil.

Duben 2020, zákazník Petr

Dobrý večer,

V souladu s Vaší žádostí o odpovědi na několik otázek a v souladu se slušností i jako výraz osobní spokojenosti s Vaší firmou tak činím. Tedy

1. O skutečném čase závozu jsem byl informován, čas byl dodržen, jednání řidiče přátelské a profesionální.

2. Příjezd byl o několik minut dříve a vše probíhalo dle domluveného scénáře.

3. Přístup i chování řidiče hodnotím jako příkladné, profesionální a přátelské.

4. Jistě! Zaměstnávejte stejně kvalitní osoby jako byl „můj“ řidič a na trhu budete mít značnou výhodu. Každý chce spolupracovat s profesionálem, slušným člověkem a osobou, která nemá problém pomoci.

Duben 2020, zákazník Zdeněk

Dobrý den!

Odpovídám na dotazy, které byly v příloze faktury. V pořadí jak byly dotazy pokládány:

1. Byl jsem informován o čase závozu a to velmi přesně.

2. Ano řidič dorazil přesně a ještě volal na kraji vesnice.

3. S přístupem řidiče jsem byl velmi spokojen. Dorazil přesně. Místo, aby mi jen pomáhal s vykládkou, pomáhal jsem spíše já. Platba kartou fungovala. Je to zatím nejlepší z řidičů, kteří nám kdy něco dovezli.

4. Ke zlepšení služeb nic moc nemám. Snad by lhůty dodávky od objednání mohly být kratší i když jsem si nestěžoval. Tento dotazník mohl přijít emailem.

Služby Artisan bych rozhodně doporučil.

Duben 2020, zákaznice Iveta

Dobrý den.

Byla jsem naprosto spokojená s informací o dodání, s doručením zboží i s přístupem řidiče.

Duben 2020, zákazník Jaroslav

1. byl jsem informován o přibližném čase závozu, řidič zavolal.
2. řidič přijel včas.
3. s přístupem řidiče jsem byl spokojen, ochotně pomohl složit náklad.
4. nic ke zlepšení mě nenapadá.

Březen 2020, zákazník Tomáš

Dobrý den,
níže zasílám hodnocení Vašich služeb:

1 - vše proběhlo v pořádku, řidič volal s přibližným časem příjezdu
2 - řidič dorazil v domluveném čase
3 - s chováním řidiče jsem byl nadmíru spokojen, byl to sympaťák;-)
4 - nápad na zlepšení nemám, vše fungovalo jak mělo, až budu nakupovat dřevomateriál příště, určitě budete první volbou:-)

Březen 2020, zákazník Josef

Dobrý den,

1. byl jsem informován o příjezdu řidiče

2. řidič dorazil na místo v domluveném čase

3. byl jsem spokojen s řidičem

4. k vylepšení si pořídit auto s čelem nebo h.rukou

Březen 2020, zákaznice Vlaďka

1) Ano, byli jsme řidičem informováni o čase závozu
2) Ano, řidič dorazil v domluveném čase
3) Ano, vše proběhlo v pořádku
4) Spokojenost se vším.

Únor 2020, zákaznice Olga

1. byla jsem informována ohledně přibližného času závozu vašim řidičem
2. řidič dorazil v domluveném čase
3. naprostá spokojenost s přístupem a chováním vašeho řidiče
4. vše probíhalo k naprosté spokojenosti od objednávky až po doručení 

Únor 2020, zákaznice Alice

Pěkný den,
vše super,perfektní

1/ přesný jak hodinky
2/ řidič dorazil přesně na čas
3/ byli jsme s přístupem řidiče nadšení perfekt 
4/ líp to neudělá ani pánbůh super vše

Únor 2020, zákazník Vladimír

ad 1.
Ano, byl jsem informován o čase závozu.

ad 2.
Ano, řidič dorazil přesně.

ad 3.
Perfektní a profesionální přístup a jednání řidiče.

ad.4
Když bude zachována tato úroveň, tak bude spokojenost všestranná.

Únor 2020, zákazník Petr

Dobrý den,

dle vaši žádosti posílám odpovědi na otázky ohledně dopravy objednaného zboží.

1. Ano, byl jsem informován o čase závozu.

2. Řidič dorazil přesně v domluvený čas.

3. Ano, byl jsem naprosto spokojen s chováním a přístupem řidiče.

Prosinec 2019, zákazník Pavel

Dobrý den,

píšu na základě Vaší žádosti o hodnocení služeb.

Řidič se ozval dopředu, dorazil v domluveném čase a ani k samotné vykládce nemám žádné připomínky. Chování řidiče bylo v pořádku, na všem potřebném jsme se bez problémů domluvili.
Celkově nemám žádné připomínky jak k přepravě, tak k domluvě na obchodu.

Prosinec 2019, zákazník Jiří

Odpovědi:
1. Byl jsem v den závozu v dostatečném předstihu informován řidičem o přibližném času příjezdu.
2. Řidič dorazil cca s půlhodinovým zdržením (údajně z důvodu dopravní zácpy v Praze).
3. S přístupem a chováním řidiče jsem byl velice spokojen.
4. V případě obdobného neplánovaného zdržení by mohl řidič dát zákazníkovi avizo.

Prosinec 2019, zákazník J. Malý

Dobrý den,
body 1-4 hodnotím nejvyšším počtem bodů. Děkuji za materiál a přístup všech Vašich pracovníků.
Budu vřele doporučovat,  pouze škoda, že jsem Vás neznal, když jsem začínal stavět srub. 

Listopad 2019, zákaznice Naděžda

Dobrý den,
chtěli bychom poděkovat za dodání zboží podl.palubky.
Na vaše otázky
1.  info o čase dle domluvy v pohodě
2. řidič dorazil přesně
3. práce řidiče i jednání na jedničku
Takže pochvala a přejeme více takových lidí.

Listopad 2019, zákazník Radek

1. Řidič se před příjezdem ohlásil telefonicky a domluvil se mnou přesný čas.
2. Dorazil přesně podle domluvy.
3. Přístup řidiče byl na profesionální úrovni.
4. Váš e-shop je velmi dobrý a budu doporučovat v mém okolí. Ceny a kvalita jsou výborné .

Listopad 2019, zákazník Jaromír

Dobrý den,
Na základě vašeho dopisu zasílám zpětnou vazbu.

1. čas závozu - naprosto skvělá komunikace z vaší strany, vše super
2. Ano, řidič dorazil plus minus 10min ve sjednaném čase
3. Naprosto, ochotný, schopný, pracovitý
4. Služba byla celkově skvělá, děkuji

Listopad 2019, zákaznice Jana

Artisan Tým,
Dobrý den, odpovídám na Vaší anketu.
1. Ano, byli jsme informováni a řidič byl na místě dle informace.
2. Ano, řidič dorazil ve sjednaný čas.
3. Ano, byl velice ochotný.
4. Ne nemám, ale možná zlevnit plaňky.

Listopad 2019, zákazník Vladislav

Dobrý den, řidič mne včas informoval o příjezdu, přijel, jak slíbil a s jeho přístupem a chováním jsem byl spokojen. Zlepšovat zatím nemusíte nic.

Říjen 2019, zákaznice Alena

Dobrý den, posílám odpovědi na přiložený dotazník.
1. ano  2.ano  3.ano  4. ne - jste nejlepší :-)

Září 2019, zákazník Pavel

Dobrý den,

Zasílám odpovědi na otázky spokojenosti:

Ad 1) Informace o čase – ano byl jsem informován, čas byl dodržen.

Ad2) Dorazil řidič v dohodnutém čase? Ano, bez problémů.

Ad3) Spokojenost s chováním a přístupem – byl jsem velmi spokojený, řidič byl velice slušný a ochotný, více takových lidí.

Ad4) Myslím, že i když byly nějaké problémy, nakonec jsme se dohodli na všem.

Září 2019, zákazník Lubomír

Hodnocení služeb - dotazník
ad1) byl jsem informován včas o přibližném času příjezdu
ad2) řidič dorazil včas
ad3) byl jsem spokojen s přístupem a chováním řidiče
ad4) mohli byste na vašich www stránkách zřídit dotazník spokojenosti služeb (zákazník by jen označil správnou odpověď)

Září 2019, zákazník Jaroslav

Odpověď
1,Telefonní kontakt byl bez problémový.
2,Vykládka proběhla ve stanoveném čase.
3,Byl jsem velice spokojen s vašim řidičem.
4,Udržte si standart, který máte.

Září 2019, zákazník Petr

Dobrý den,

reaguji na vaši žádost a doplňuji odpovědi :
1.  Ano, řidič volal v domluveném předstihu a oznámil čas příjezdu.
2.  Ano, dorazil přesně na čas.
3.  Ano, vše v pořádku, přístup i chování výborné.
4.  Pro mě první zkušenost – vše v pořádku.

Září 2019, zákazník František

Dobrý den,
tento týden nám váš řidič dovezl objednané zboží - plotovky. Na základě vaší žádosti o zhodnocení služeb společnosti Artisan toto hodnocení zasílám.
1/ Ano, byl jsem informován o přibližné době závozu.
2/ Řidič dorazil na čas.
3/ Ano, byl jsem spokojený s ochotou pana řidiče.
4/ Byl jsem spokojený celkově s průběhem přípravy i dodání objednávky. Ať vám služby vydrží v této podobě co nejdéle..... :-D

Září 2019, zákazník Michael

Dobrý den,
zasílám hodnocení dopravy:
1. Informován jsem byl přímo od řidiče s upřesněnou dobou.
2. Řidič dorazil přesně na čas.
3. Výborné chování a pomoc při vykládce
4. Ke zlepšní mě nic nenapadá.

Září 2019, zákaznice Jitka

Dobrý den,

Ráda bych Vám odpověděla na otázky, které byly u faktury.
1) Ano byli jsme informováni o přibližném času příjezdu řidiče (mezi námi, máme tu v tomto období spoustu uzavírek).
2) Ano řidič dorazil včas.
3) Pan řidič byl velmi příjemný, ochotný a milý.
4) My jsme spokojeni, děkujeme.

Srpen 2019, zákazník Petr

Dobrý den,
posílám odpovědi na zaslané otázky:
1. Byl jste informován o čase příjezdu řidiče? ANO
2. Dorazil řidič včas? ANO
3. Byl jste spokojen s přístupem řidiče? ANO
4. Máte nápad na zlepšení? NE

Srpen 2019, zákazník M. Kuthan

Dobrý den,

minulý týden mi byla doručena přepravou Artisan WPC prkna profi, níže odpovídám na Vaše otázky :
1. Ano, o čase příjezdu jsem byl informován.
2. Ano, řidič přijel včas.
3. Ano, byl ochotný a zboží mi pomohl vyložit.
4. Zlepšil bych výstupní kontrolu kvality Vašich produktů. Z 31 ks prken byly 2 ks poškrábané. Musím tyto části vyříznout, snad mi material nebude chybět.

Červenec 2019, zákazník Josef

Dobrý den,
včera jsem obdržel od vás zboží na objednávku č. W201905163. Rád odpovídám na vaše otázky:
1. O čase závozu mě dle dohody řidič informoval telefonem.
2. Na naši adresu dorazil řidič v domluveném čase.
3. Přístup a chování řidiče byly perfektní. Pomáhal s vykládkou, doporučil další postup s ošetřením a úpravou dřeva.
4. Nápad, jak zlepšit vaše služby nemám. Zůstaňte, jak jste.

Červenec 2019, zákazníci Zuzana a David

Dobry den,
včera mi bol doručený nákup, musím povedať, že ako s eshopom, tak s objednávkou a hlavně s doručením sme boli velmi spokojni
Řidič volal asi hodinu pred príchodom, prišiel načas, pomohol s vyložením, bol velmi milý, nápomocný, takých by mali mať v každej firme!
Verím, že eshop znova využijeme.

Červenec 2019, zákazník Jaromír


Vážení,
zasílám Vám odpovědi na Váš dotazník ze dne 12.07.2019.
1/ V den rozvozu jsem byl informován o příjezdu nák. auta až telefonem řidiče v odpoledních hodinách.
2/ Řidič přijel v ohlášeném čase.
3/ K přístupu a chování při dodání zboží a vykládce nemám připomínky. Vše bylo perfektní. Řidič byl ochotný, vstřícný a velmi slušný. Vykládka a vyúčtování proběhlo velmi rychle.
4/ Doporučuji oznámení přibližného času příjezdu řidiče již při zaslání avíza o termínu dodávky.

Květen 2019, zákazník Miroslav

Dobrý den,

Dovoluji si vyhovět vaší žádosti o zpětnou vazbu k nákupu ve vašem e-shopu.
K otázce:
1. Informace o příjezdu řidiče byla z mého pohledu v pohodě
2. Řidič přijel v dohodnutém čase
3. Řidič byl velmi ochotný a vstřícný
4. V tuto chvíli mne nenapadá, co bych doporučil zlepšit. Možná otevírací doba kamenných prodejen by mohla být o trochu delší, neboť pokud vás chce někdo navštívit, tak bohužel musí ukončit svoji práci o něco dříve a pospíchat. Nicméně vy nejlépe víte jak jsou vaše prodejny vytížené.

Duben 2019, zákazník Pavel

Zasílám vyplněný dotazník:
Ano byl jsem o přibližném čase příjezdu vašeho řidiče informován včas.
Ano řidič dorazil na místo vykládky v domluveném čase.
Ano byl jsem velmi spokojen s přístupem a chováním vašeho řidiče.
Zatím nevím jak byste mohli své služby vylepšit.


Duben 2019, zákazník Petr

Dobrý den,
posílám odpovědi na Váš dotazník dodaný se zbožím:

1. ano řidič volal kdy přijede a vše klaplo na výbornou
2.čas dodržel na minutu
3.řidič byl super, sympaťák a pomohl mi vše vyložit a uložit do garáže
4.asi není co zlepšovat, snad jen zlevnit cenu ? :-)

Březen 2019, zákazník Lukáš

Dobrý den.
Se závozem jsem velice spokojen a překvapen.

1. Informace o času dodání od řidiče byly v dostatečném předstihu, tak jsem se mohl v klidu připravit.
2. Řidič dorazil na místo na smluvený čas.
3. Přístup a ochota řidiče byla ukázková. Takhle přátelští a ochotní lidé by měly být všude.
4. Jediný nápad by byl k e-shopu. Aby byla možnost si vybrat vaší dopravu rovnou. Služba PPL je v tomto směru dle mého zbytečná a drahá a zdaleka nedosahuje takových kvalit.
Budu se těšit na další nákup a spolupráci s vašim týmem.

Kontaktní formulář

Na váš dotaz odpovíme nejpozději do 24 hodin. Děkujeme.

Máme 20 let zkušeností v oblasti dřeva. Ochotně a profesionálně poradíme s čímkoliv.
Nabízíme kvalitní zboží za nejnižší možné ceny, osobní odběr a poradenství na 10 pobočkách v ČR
Poskytujeme zajímavé slevy, dárky a rabaty pro živnostníky a stavební firmy.