Referent/ka účetního oddělení

  1. Úvod
  2. Volná pracovní místa
  3. Hledáme referentku účetního oddělení

Hledáme posilu na pozici Referent/ka účetního oddělení

Je pečlivost vaše druhé jméno a jste schopni se do práce "zakousnout"?
Umíte pracovat samostatně a dodržování termínů je pro vás samozřejmostí?
Máte zkušenosti z oblasti podvojného účetnictví?
Pak hledáme právě vás.

Co byste měl/a znát a umět?

  • Zkušenost v oblasti podvojného účetnictví je nezbytná (budete samostatně účtovat).
  • Schopnost samostatné práce.
  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a kladný přístup k práci v kolektivu.
  • Znalost práce na PC - ovládání textových editorů (Excel, Word...), velkou výhodou je znalost účetního programu Duel.

Jakou práci a povinnosti budete mít na této pozici?

  • Ověřování a párování bankovních plateb.
  • Sledování rozpočtových výdajů.
  • Administrativní pomoc při zpracování intrastatu a statistických výkazů pro banku.
  • Zpracování zápočtů a interních dokladů.
  • Inventarizace účtů.
  • Plnění specifických úkolů zadaných hlavní účetní.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Pracovní doba od PO - PÁ (víkendy a svátky budete mít volné).
  • Pružná pracovní doba po dohodě s nadřízeným.
  • Práce na plný či částečný úvazek.
  • Příjemné prostředí v přátelském kolektivu.
  • Vánoční prémie po zapracování.
  • Firemní akce a večírky.
  • Pitný režim na pracovišti.
  • Možnost dalšího vzdělávání.

Jdete do toho s námi?
Pokud cítíte, že to je to pravé ořechové, ozvěte se nám co nejdříve!

Napište nám na personalnioddeleni@artisan.cz
K e-mailu připojte životopis.

Máme 20 let zkušeností v oblasti dřeva. Ochotně a profesionálně poradíme s čímkoliv.
Nabízíme kvalitní zboží za nejnižší možné ceny, osobní odběr a poradenství na 11 pobočkách v ČR
Poskytujeme zajímavé slevy, dárky a rabaty pro živnostníky a stavební firmy.